Torsdag

Hejsan! Var ju somsagt annorlunda skoldag idag, började halv 9 och första lektionen hade jag matte, sen matte igen, sen gick jag till engelskan med vickan för orkade inte med ännu en till matte lektion.. sen sista lektionen blev det matte igen. Och det är inte mitt ''bästa'' ämne och man kan säga att jag hatart. Hehe.. Sen slutade vi vid 2, så följde med vickan hem. Eller aaa vi var bara ute och gick för mamma hämtade mig vid 3 för hon slutade jobbet då. När jag kom hem så hade jag och min bror ''snöbollskrig'', eller aaa man kan ju säga att det hette marcus mular emelie... iaf, sen så gjorde jag klart min deckarnovell som ska lämnas in imorgon, sen så försökte jag, mamma och marcus göra ett pepparkakshus men det slutade med att mamma råka göra sönder det, så det fick bli att vi käkade upp det... Hahha detta var då min torsdag. 
Nån ego bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0