You may not always end up where you thought you were going, but you will always end up where you were meant to be.

Godmorgon! Så himla gött med jullov! Har vart så himla skoltrött det sista! iaf, kom hem vid halv 12 typ igår, det första jag gjorde var att gå och lägga mig framför tv:n och det slutar alltid med att jag somnar där. Sååå.. vaknade nån gång vid 5. Marcus hade en kompis här så satt sedan och kollade på när dom sjöng singstar! Kan inte säga att det vart lungt här haha! Nää men vaknade imorses att dom satt och pratade i soffan mittemot för hade tydligen somnat i soffan. Har nyss tatt en dusch och käkat frukost så ska ta och fixa mig nu sen åker jag med mamma till vänersborg och solar sedan vidare mot överby för att köpa lite mer julklappar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0