Uppe med tuppen

Godmorgon! Glömde av helt att blogga igår, men tar det nu istället. Försov mig ännu en gång till tjugo över 7, sandra kom senare, fick Springa till bussen.. skoldagen var helt ok, fick veta betygen i svenska, fick D som slutbetyg och så hade jag ett C på min deckarnovell så är ganska nöjd! Sätte mig framför tv:n när jag kom hem tror jag, skulle igentligen vart med sandra men så blev det inte. Så det fick bli en fredag framför tv:n... vaknade imorses av att jag sov i soffan, haha... nää men varför jag gick upp tidigt idag var för att jag och mamma skulle åka till trollhättan men det blev inget med det. Senare idag så kommer Sandra och då går vi bort till idrottshallen och kollar på lussebandyn! Har inget mer att säga så hade. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0