Don't you worry child, see heaven's got a plan for you.

Tja på er gott folk. Har nyss skrivit klart bokredovisningen, skönt att inte behöva tänka på den mer! Har haft en ganska chill söndag, knappt gjort nånting. Vaknade vid halv 1, käkade och städade sedan rummet, började med bokredovisningen, duschade och sen skrev jag klart bokredovisningen. Imorn så är det ju måndag igen vilket betyder skola, dock har jag bara 3 lektioner för efter lunch åker hela 8:an till vattenpalatset för att bada. Sen efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, blir nog plugg och kanske träning. Godnatt på er! 

Kommentarer
Postat av: Lucas

Vissa lite mer tuttar gärna ;*

2013-02-26 @ 10:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0