Dumma mobilfan

Godmorgon! Nyss käkat frukost... och bara så att alla vet är min mobil sönder, eller aa den lever sitt eget liv så den vill inte starta hur mycket jag än laddar den. Så kommer tyvärr inte lägga upp några bilder sen igår.. Iaf, efter skolan så tog jag, Moa och Vickan bussen till överby, käkade kebab först sen blev det shopping. Fick med mig en t-shirt och lite smink. Sen åkte vi hem vid 7. Bytte till mjukisbyxor när jag kom hem, fy så skönt haha! Sen satte jag mig vid tv:n och kollade på nån film som gick på trean. Tror jag somnade vid 10 eller nått var så trött! Lite ovanligt att jag somnar så tidigt... har typ värdens nackspärr eftersom jag sovit i soffan hela natten. Ha en fortsatt trevlig lördag puss!
Bild från igår, tog bilden från www.sofiaaerikssonn.blogg.se. 
 
UPDATE: Mobilen startade, dock går det bara att ladda upp till 10 %, så kommer inte kunna använda den eller nått, bara så att alla vet. Förbannad som in i helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0