I just miss you, that's all.

Tja gott folk! Vaknade nån gång vid tio halv elva tror jag, käkade och gjorde iordning mig sen så kom Sofia vid två ungefär. Vi gick ut och gick vilket var ganska skönt eftersom att jag inte vart ute på två veckor (hehe), men har lixom inte orkat för har ju som sagt vart sjuk. Sen så satt vi bara och pratade. Sen gick hon på nån fotbollsavslutning så jag pluggade lite,åt, somnade och pluggade ännu mera... duschade och satte mig framför solsidan med familjen och sedan efter det blev det Beck, dock årkade jag inte kolla på hela så gick och satte mig här.  Men nu ska jag läsa igenom so:n en gång till så att jag kan den. Puss och godnatt!
Bjuder på nån ufo bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0