We are put through situations, not to bring us down, but to make us stronger.

Vaknade vid 1 av att Sandra ringde mig, pratade ett tag och sen bestämde vi att vi skulle träffas så hon kom en ungefär en halvtimme senare. Gjorde varmoboy och satt och pratade ett tag, mysigt! Hon cyklade hem förut vid halv 4 tror jag. Och nu sitter jag här, har lite små tråkigt... ska nog se på nån film eller nått. Vill också säga att jag mår bra, bara att jag får hostattacker lite imellanåt haha. Kan även inte skratta för börjar hosta typ direkt, tror du märkte det förut Sandra haha. ;) Men ha en fortsatt trevlig lördag, puss

Kommentarer
Postat av: sandrajohnsson'

turbinbild <3

2012-11-10 @ 19:46:40
URL: http://sandrajohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0